So Much Grace Education Ltd (恩典滿溢教育機構)

So Much Grace Education Ltd (恩典滿溢教育機構)
這是在英國的教育機構,提供英國教育顧問服務,處理升學、安排監護人及住宿、介紹遊學團...等。正因本人身在英國,學生在英國時可以提供及時的支援。
WhatsApp 聯絡: +44 7523473927
https://www.facebook.com/smgedultd

2014年2月12日星期三

陳冠鴻醫生

陳冠鴻醫生,是長沙灣廣場一樓112號的信望醫務中心的醫生.
看過這醫生,其實不錯.不過某次不適,護士卻沒有為我探熱.看醫生時,他知道後也沒有叫護士為我探熱,只開了退燒藥給我,叫我若有燒時可以吃.
這次看醫生,可算是一次不愉快的經驗.

33 則留言:

匿名 說...

陳冠鴻醫生好有耐性及細心!不過姑娘真的好無耐性!打电話去問D嘢,成日都急住收線唔想同你講,就話自己好忙!去到先講。失望!

展翅的網誌 說...

所以這就令人卻步了.到底看不看此醫生好?

Nobody 說...

呢間醫務所嘅姑娘真係超級唔掂,冇禮貌又寸,完全唔helpful

話說佢個醫務所嘅電話成日打唔通,留言又full, book 唔到唯有親自去問,個姑娘帶住個藍牙係咁講私人電話,條隊排左三個人,我等左成十分鐘佢仲唔收線,之後我想問d 資料佢又黑口黑面,態度極差! 究竟有沒有基本對病人同對工作嘅一丁點尊重,唔明白點解呢個姑娘態度咁差都仲係度做? 非常離譜!

匿名 說...

我都覺得個護士超唔掂...簡直不知所謂!!!
上星期某日,我由3:30打電話打到去4:10都冇人聽,咪走去間診所問下有冇得睇囉。
其實我都冇預計一定有得睇,因為我係冇book到,只係諗住有得睇就睇,冇得睇就去第二間...
點知個口罩護士話幫我問下,一問就問成十幾分鐘,之後先覆我可以。
之後我就同佢講我想探熱,但係等到我入去見醫生時佢都幫我囉!!!
我喺診所等咁耐,只見佢掛住同D不是病人吹水!

一個等睇病既人~~ 說...

前3 日去, 都話剛過年...剛開工, 好FUUL....無預約, 無得睇就算~
而家想BOOKING ...打10 次都話繁忙, 無人聽...
我真係唔知D 姑娘忙D咩...睇完呢度~~原來D 姑娘就係忙住私人電話~

匿名 說...

姑娘非常惡劣, 每日打電話去打足半小時, 不是留言就唔聽電話, 到通的時候又話自己好忙...日日都話fully book, 請問開間診所係度做咩?

匿名 說...

個醫生好好,好有醫德,亦收得唔貴。我聽到姑娘對d老人家講醫生比特惠診金,亦唔會下下開抗生素⋯相信呢個亦係成日fully booking原因
長期打唔通係因為真的好多人打去,咁啱個姑娘一次私人電話唔應該咁評論。姑娘用藍芽亦只因為不停接電話而已,我見姑娘成兩點都未午膳。佢又好好記性記得好多病人,我相信亦體諒他們太忙。我亦理解佢忙住收線也只因為佢本身已經知道好多電話而想每個電話也盡量簡短⋯
其實因為我自己試過係診所坐咗個半鐘頭的親身經驗分享

匿名 說...

http://www.praisage.com/content-brand.php?id=3&brand_id=38

For your information

匿名 說...

姑娘態度極差,冇禮貌,成日好大聲講出病人D病歷 入面座係度等睇病其它人都聽得一清二楚,完全吳專重病人私忍 ,日日都話fully booking,
話親自過黎等佢答話隨便你,話吳滿意可以同醫生投訴,真係串過馬頭D姑喱,比錢睇醫生如此受氣

Unknown 說...

陳醫生開業幾耐 我就睇佢幾耐 覺得呢個醫生好夾我 而陳醫生每次都會很細心 初開業時 睇完醫生仲會打嚟跟進病人食咗藥有無好啲
而姑娘就覺到我一肚氣 每次病打去book 次次都錄音 打到爛終於有人接聽 個姑娘就會問你身份證號碼 問完先同我講無位...我話配藥又話唔得 又無得book第二日 只接受即日預約 永遠都唔會有位 9點開診 我8:45開始打去 打到9點03分終於有人聽 我首先問佢有無位 佢問我拎身份證號碼 我問 咁到底今日有無位可預約 佢話要入咗身份證先會知 我問 點解要知道身份證先知有無位 定係你揀客睇 開門唔夠三分鐘又同我講無位 我問點解 佢話唔需要同我解釋 無位就無位 叫我唔好次次book唔到就鬧人........大姐 我連續三日打嚟 已經去睇咗第個醫生 都睇唔好先嚟再睇 你又無位 又唔比預約 又無得walk in 連藥都唔比配....到底你開診嚟做乜 我知醫生每日都好忙 但病人嚟得睇醫生 個個都係有需要 佢居然同我講 無辦法 唔係唔想比你睇 但真係無位 你去睇第個啦! 我知呢個姑娘第一日已經係幫陳醫生手 我知佢每日都好忙 但佢認真要檢討佢嘅態度 越嚟越無禮貌 一啲都唔尊重病人
總之 無可否認陳醫生的確係個好醫生 但個姑娘就完全唔掂 再咁落去 更好嘅都唔會再有人嚟睇

匿名 說...

姑娘態度真係極差,我去拿檢查報告,佢竟然叫我翻屋企自己睇係咩玩法?覺得我識睇X ray 片?想book時間就不停話已經full booking。

匿名 說...

2018年3月15日
陳医生呢個姑娘真係好離谱,朋友介绍睇,連去三日都提早關門,等到一晚5:45分到,寫明7:30收工,就話6点要關門唔睇,重老屈話病人家屬講粗口不對!第二日再去又話唔睇!呢D姑娘早應該炒啦!医生揀病人黎睇,医德在那裏?太離譜!

匿名 說...

我是常客,個姑娘的確態度差,眼見不少,咁多人講佢,佢都只會覺得係病人問題,自己好好,如果唔係醫生好,靠佢比個位,揸頸就命,我都想鬧爆佢!佢完全唔會體諒病人嘅不適!我唔係住附近,要吓吓搭車出去先知有無位。咁差嘅態度都仲係到做,都有可能是自己人。

匿名 說...

電話永遠無人聽/飛留言,難打過演唱會售票熱線!病人辛辛苦苦去到掛號,姑娘話要等兩個鐘,仲話唔好坐喺度等!請問等睇醫生唔喺診所等是應該去邊度等?人人都一定在附近居住/工作先可以睇醫生?姑娘的態度真係極差!

匿名 說...

由2014年講到2018年都仲有呢個問題…睇黎都無改善過喎

Unknown 說...

因姑娘工作實在太忙, 她態度是沒有惡意,
我每次病了! 甚至要檢驗, 她都是細心安排!

加上陳醫生的醫德是十分好!

匿名 說...

個姑娘的確態度超衰,打電話永遠都BOOK話無位,所以我一定9:00前到診所排隊,有一次一早9:10分去到,我要排到下午5點後才有得睇,但我前2位都是11:45和1:45, 點解我要排到5點後,仲話最後一位,無第二個時間呢??剛開門咁快就FULL BOOKING??咁我後面D人米唔洗睇, 每次去登記就先問一攞身份證NO.睇下你D record,再比咩時間你來睇,佢分明是揀客睇,陳醫生其實是一位十分細心/専業醫生,但你間診所出現一位態度超差,趕病人和沒有禮貌的姑娘,個姑娘再咁落去真的影響陳醫生聲譽!

匿名 說...

睇完以上的留言,我以為,只係我對呢位姑娘有不滿,原來有咁多人對呢個姑娘有不滿,其實醫生你係咪應該和你呢位下屬好好傾吓佢d態度呢,相信大家都知你係個好醫生,但梗好的醫生,都要有好的下屬,配合到才會事半功倍,其實呢位姑娘都有好態度的時候,就係遇到佢鐘意又啱咀形的人入來睇醫生,咪好聲氣和好笑容囉,我見唔少啦,假到死,講真醫生,如果因一位員工態度令你的診所少咗人睇就唔好啦,你自己諗吓,一個病人對你的姑娘有惡意批評,就話呢位病人過份主觀啫,但有咁多個病人對呢位姑娘態度有不滿,你就好好諗吓呢個問題啦,我希望醫生你真係睇到大家的留言,認真諗吓呢個問題啦,唔該。

匿名 說...

睇完以上的留言,我仲以為只有我對呢位姑娘不滿,原本有咁多病人對呢位姑娘不滿,醫生,你係咪需要和你呢位下屬好好傾吓呢,其實呢位姑娘,都有好態度的時候,就係遇到佢喜歡和啱咀形的人時,咪好聲氣,好笑容囉,假到死,我見唔少啦,其實大家都知,醫生你係個好醫生,但就因為一個員工,而令到你間診所,少咗人來睇你,咁就唔好啦,唔值嘛,希望醫生你睇到大家的留言,好好諗吓呢個問題,唔該

匿名 說...

認同

匿名 說...

我唔係好明,點解當日醫生要做手術,那個冇禮貌的姑娘一早就已經唔接電話,咁第二日一早再打去book想睇醫生,9:05分打到去,又話full咗,請問其他人點樣可以book到,因那個冇禮貌的姑娘已一早留言話醫生,下午有手術做不接電話,第二日再開診,又晨咁早就full咗,難道d人一早企係門口等,我相信應該唔會囉,請問d人點解可book到,真係好令人費解喎。

匿名 說...

祝大家好運!

匿名 說...

大家小心!無料!

匿名 說...

我好後悔佢之前冇上嚟睇吓,啱啱搬出嚟呢區,聽朋友介紹諗住搵個近近地嘅家庭醫生,電話打到懶都book唔到,帶住個肚晨早去排隊,幫個仔(兩歲幾)預約,我哋呢啲商職父母,只能夠下晝放學嫲嫲帶佢去睇,小朋友唔舒服扭計行得慢,遲咗半個鐘,但距離關門時間仲有個幾鐘,而且當時有好多人喺度等緊,即係就算我準時去都一樣要等,個姑娘竟然話遲到冇得睇! ! !冇錯,係冇得睇!唔係要等耐d!!! 我真係唔知個醫生有幾把炮,但係姑娘真係趕客!

匿名 說...

我好後悔睇佢之前冇上網睇吓,原來個姑娘已經臭名遠播!

啱啱搬出嚟呢區,聽朋友介紹諗住搵個近近地嘅家庭醫生,電話打到爛都book唔到,大住個肚晨早去排隊幫個仔(兩歲幾)預約,我哋呢啲雙職父母,只能夠依靠嫲嫲下晝放學帶佢去睇,雖然話係屋企附近,都要行15至20分鐘,小朋友唔舒服扭計行得慢,遲咗半個鐘,但距離關門時間仲有個幾鐘,而且當時有好多人喺度等緊,即係就算準一去都一樣要等,個姑娘竟然話遲到冇 得 睇! ! !冇錯,係冇得睇!唔係要等耐d!!! 老人家已經話唔好意思,姑娘都完全冇同理心兼無彈性!其實我朝早book嘅時候已經話要下晝五六點,個姑娘就話「咁5:15啦」,但係半句都冇提過遲到就直頭冇得睇! 我真係唔知個醫生有幾把炮,但係姑娘真係趕客!

匿名 說...

有同事walk-in幫我book左5:45,之後我想Cancel booking,電話由朝11:00打到下午4:00都唔通,4點過後仲CUT埋線直飛留言,之後6點姑娘打黎鬧我,又話以後唔接受我預約。
咁我都算,唔接受我預約,咁我第2日開鋪前半個鐘去排隊,入到去話以後唔再睇我症......我知呢個唔關醫生事,全部都係個姑娘話事(姑娘應該同醫生有關係,出哂名態度差爆都唔炒)

匿名 說...

個姑娘由2014至2020都一直比人話有問題…仲要生存到…敬佩敬佩…

Kitty chan 說...

陳醫生係一個熱心腸兼醫德好好嘅醫生,雖然經常冇人聽電話,但一樣每日都好多人睇症,我覺得如果醫生能夠對症下藥,等幾耐都係值得嘅。我住院時候陳醫生好夜都趕過來睇一睇病人手術後嘅情況才放心。試問有咁好嘅醫生就醫就算一等再等都係好值得嘅。個人心聲!😉

匿名 說...

我也曾經在上址工作,為何到現在離開都因為陳醫生太絕情,當時我家人得上了末期癌症,需要回鄉看看老人家,陳醫生一句問候都沒有就炒左我,一個人做戲做唔到一世,陳醫生你所做壞事一定有報應,人在做天在看...

匿名 說...

前日看完醫生取藥時比姑娘鬧!話我同其他病人講電話打唔通!一定要開門前來排隊才有得睇!其實我只是好心話比一個排後面新病人
應該什做才約到醫生!我said sorry 多次仍比她鬧!決定以後都唔去睇啦!一上來這裏才知姑娘是
經常的!聼説姑娘是醫生妹妹

匿名 說...

好後悔依家先睇到呢啲留言,如果睇到今日一定唔會去睇。
明明book咗1:00,我12:59分去到問姑娘我要等幾耐倒,
因為見都有人坐係到等,然後佢話1:00,咁我咪坐係到等,
一等等到1:30先有得睇,其實預計唔到時間我係覺得冇問題!
但你可以講:「你前面仲有x個人等緊」,但你唔好實牙實齒講1:00!

到睇完醫生,因為我返工lunch time得一個鐘,執藥都耐,咁我想爭取時間,
咁我就同姑娘講,我俾咗錢先我轉頭返嚟拎,嗰姑娘話我哋閂門嘅啦,
我話咁你幾點閂,佢話就快!

當場火都嚟,前面你已經話好快我都等咗半嗰鐘,
明明寫住2:30先閂門,個姑娘1:30就話就嚟閂。

後面執藥嗰男人唔知頭唔知露又衝出嚟護主??

醫生好都冇用,我就唔會再去,好嘅醫生有大把。

匿名 說...

後悔今日睇前冇上網睇評論!
呢個姑娘樣由心生,睇一次就夠,醫生幾好都冇用!
姑娘唔知係咪冇結婚,老姑婆長期燥底。

展翅的網誌 說...

明白大家的苦惱, 請隨便把我這篇文章分享給人, 讓人看了, 可以知道更多.